Bli medlem i Mölndals TK! Ansök här

Medlemskap gäller per kalenderår. Tecknar man medlemskap mitt på året betalar man för andra halvåret.

Som medlem i Mölndals Tennisklubb får du följande;

• Billigare banhyror (mellan 40-100 kr)

• Tillgång till priskategorin C-tid

• Tillgång till vårt WIFI

• Möjlighet till att abonnera tider eller vara med på våra träningar

• Möjlighet att använda friskvårdsbidrag

• Gratis inträde till drop-in tennis

• Rabatter eller förmåner hos våra samarbetspartners

• Köpa exklusiva klippkort endast för våra medlemmar

• Medlem i Svenska Tennisförbundet (och Göteborg) med försäkringar och andra förmåner

Villkor

Anmälningsavgift: 500kr faktureras er under höst terminen, som är en "handpenning" till vårterminens träning. Fortsätter man att spela, så dras dessa 500kr av på nästkommande träningsfaktura. Säger man upp sin plats innan den 1:e december, återbetalas dessa 500kr. Om man säger upp sig efter den 1:e december - behåller MTK dessa 500kr.

Medlemsavgift: Medlemsavgift á 250kr (junior) och 500kr (senior) faktureras spelare som ej har varit medlem under året.

Träningsavgift: Träningsmängd faktureras enligt www.molndalstk.se/priser

Om man tvingas sluta:

Policys MTK

·        Vid skada betalar eleven endast för alla träningar upp till dess att skadeanmälan är mottagen av MTK. Uppvisande av läkarintyg kan krävas.

·        Vid avhopp två veckor eller mer in på terminen, betalar eleven hela terminsavgiften. Alla nya elever har en testvecka (1 gång) utan kostnad.

·        Vid avhopp en vecka eller mindre före hösterminstart utgår en fast avgift på 500 kr.

·        Vid avhopp tidigare än en vecka före höstterminens start utgår ingen kostnad för avanmälan. Vid avhopp för vårterminen krävs att du avanmäler dig innan 1 december för att inte behöva betala 500 kronor.

Två veckor efter terminens start gäller alltså full terminsavgift. Det finns undantag, som när man blir skadad. Om träning blir inställd av klubben: I vanligaste fall erbjuder klubben uppsamlingspass, dvs vi tar igen missad träning. Om man är sjuk eller ska resa bort utgår ingen återbetalning.